Τεχνική Υποστήριξη

Τεχνική Υποστήριξη

Για να έχετε το μέγιστο όφελος από την επένδυση σας

CCP packages iconΟι πελάτες μας επωφελούνται από Υπηρεσίες Service και Τεχνικής Υποστήριξης που εκτείνονται πέρα απ' τα γεωγραφικά σύνορα και τις ζώνες ώρας. Το πρόγραμμα "Active Customer Care", της Leica Geosystems AG, περιλαμβάνει πακέτα υποστήριξης που ταιριάζουν στις ανάγκες σας, είτε χρησιμοποιείτε την απλούστερη συσκευή μέτρησης απόστασης, είτε την πιο εξελιγμένη ολοκληρωμένη λύση. Το "Active Customer Care" είναι μια αληθινή εταιρική σχέση - είναι η δέσμευσή μας να συνεχίσουμε να παρέχουμε εκείνο το επίπεδο Υποστήριξης και Συνεργασίας που προσδοκάτε όταν μας εμπιστεύεστε.

Τα οφέλη των συμβολαίων υποστήριξης με μια ματιά

  • Απροβλημάτιστη χρήση του εξοπλισμού και ελάχιστη δυνατή καθυστέρηση συντήρησης-επισκευής
  • Άμεση ενημέρωση για νέα χαρακτηριστικά & δωρεάν αναβάθμιση του λογισμικού
  • Ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας καθ' όλη τη διάρκεια ισχύος του συμβολαίου
  • Επέκταση της εγγύησης (ανάλογα με το είδος του συμβολαίου)
  • Εκπτώσεις σε επισκευές και ανταλλακτικά
  • Δωρεάν αποστολή του εξοπλισμού σας μετά από συντήρηση ή επισκευή (ανάλογα με το είδος του συμβολαίου)
  • Συμμετοχή σε εκπαιδευτικά σεμινάρια (όταν αυτά πραγματοποιούνται)

Συμβόλαια Υποστήριξης Leica Geosystems AG

CCP Blue

col3

To CCP Blue διατίθεται για όσο χρόνο ο εξοπλισμός είναι ενεργός.

  • Συντήρηση εξοπλισμού
  • Αναβαθμίσεις Λογισμικού
  • Τεχνική Υποστήριξη

CCP Silver

col3

Το CCP Silver διατίθεται μόνο κατά την αγορά του εξοπλισμού ή έως και 10 μήνες μετά.

  • Συντήρηση Εξοπλισμού
  • Αναβαθμίσεις Λογισμικού
  • Τεχνική Υποστήριξη
  • Επέκταση Εγγύησης

CCP Gold

col3

Το CCP Gold διατίθεται μόνο κατά την αγορά του εξοπλισμού.

  • Συντήρηση εξοπλισμού
  • Εκτεταμένη συντήρηση εξοπλισμού
  • Αναβαθμίσεις Λογισμικού
  • Τεχνική Υποστήριξη
  • Επέκταση εγγύησης έως 3 έτη
Αναλυτική περιγραφή των υπηρεσιών που αναφέρονται στα CCP

Τακτική Συντήρηση Εξοπλισμού: Η τακτική ετήσια συντήρηση γίνεται από εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό, εκπαιδευμένο στο τεχνικό εργαστήριο της Leica Geosystems AG, στην Ελβετία με μακρόχρονη εμπειρία. Η συντήρηση και το παρεχόμενο πιστοποιητικό ελέγχου διασφαλίζουν τη βέλτιστη απόδοση του εξοπλισμού σας. Κατά τη διάρκεια της ετήσιας συντήρησης τηρείται πλήρες πρωτόκολλο, γίνονται όλες οι απαραίτητες ρυθμίσεις και έλεγχοι (λίπανση, αλλαγή φθαρμένων ανταλλακτικών κλπ).
Εκτεταμένη Συντήρηση Εξοπλισμού: Για μεγαλύτερη «ψυχική ηρεμία» η Leica Geosystems AG σας προτείνει την εκτεταμένη συντήρηση του εξοπλισμού κάθε 3 χρόνια. Σε αυτήν περιλαμβάνονται η ετήσια συντήρηση με το πιστοποιητικό ελέγχου και ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ μία πλήρης συντήρηση (περιλαμβάνει αντικατάσταση φθαρμένων ανταλλακτικών, αναρρύθμιση κλπ).
Ενημέρωση λογισμικού: Σας διασφαλίζει ότι διατηρείτε ενημερωμένο, με τις τελευταίες εκδόσεις firmware εφαρμογών (applications), τον εξοπλισμό σας για μέγιστη παραγωγικότητα.
Τεχνική Υποστήριξη: Τηλεφωνική και online πρόσβαση σε έμπειρους, εκπαιδευμένους επαγγελματίες οι οποίοι θα εργαστούν μαζί σας για να λύσουν οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει χρησιμοποιώντας σύγχρονες μεθόδους και τακτικές. Η υπηρεσία αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για προβλήματα χρήσης, διαμόρφωσης του εξοπλισμού και γενικές συμβουλές. Εξυπηρέτηση 24/7.
Επέκταση Εγγύησης: Στο σύνολο του τοπογραφικού εξοπλισμού της Leica Geosystems AG παρέχεται ένα έτος εγγύηση. Αυτή η εγγύηση μπορεί να επεκταθεί έως και 3 χρόνια μέγιστο. Η εργασία και τα ανταλλακτικά καλύπτονται πλήρως.

Συμβόλαια Υποστήριξης METRICA

Τα συμβόλαια υποστήριξης METRICA σχεδιάστηκαν για να καλύψουν πλήρως τις καθημερινές ανάγκες των χρηστών τόσο του δικτύου SmartNet Greece όσο και όλων των χρηστών γεωδαιτικών σταθμών ή δεκτών GPS GNSS του οίκου Leica Geosystems AG που επιθυμούν να έχουν πλήρη υποστήριξη σε κάθε φάση της εργασίας τους.

Συνοπτικά, με την επιλογή συγκεκριμένων πακέτων τεχνικής υποστήριξης, οι χρήστες

•    Έχουν άμεση υποστήριξη τη στιγμή που την έχουν ανάγκη
•    Λαμβάνουν συμβουλές και κατευθύνσεις για την επίλυση τεχνικών θεμάτων
•    Μπορούν να λάβουν δεδομένα RINEX / VRINEX 1 ώρας το μήνα
•    Έχουν πρόσβαση στην εφαρμογή Smartlog
•    Έχουν δυνατότητα 5 δωρεάν επιλύσεων το χρόνο
•    Λαμβάνουν όλες τις αναβαθμίσεις λογισμικών
•    Μπορούν να προβαίνουν σε έλεγχο καλής λειτουργίας του εξοπλισμού τους ΔΩΡΕΑΝ
•    και πολλά άλλα..

SmartNet CCP

50/έτος

Συμβόλαιο τεχνικής υποστήριξης για το δίκτυο Smartnet Greece.

  • Απεριόριστη τεχνική υποστήριξη
  • 5 δωρεάν επιλύσεις το χρόνο
  • Δεδομένα RINEX / VRINEX 1 ώρας το μήνα
  • Πρόσβαση στην εφαρμογή Smartlog

METRICA CCP

100/έτος

Συμβόλαιο τεχνικής υποστήριξης για χρήστες με όργανα (GPS/TPS) Leica.

  • Απεριόριστη τεχνική υποστήριξη σε θέματα που προκύπτουν από τη χρήση GPS/TPS
  • Απεριόριστη τεχνική υποστήριξη σχετικά με τη χρήση του δικτύου SmartNet
  • 5 δωρεάν επιλύσεις το χρόνο
  • Δεδομένα RINEX / VRINEX 1 ώρας το μήνα
  • Πρόσβαση στην εφαρμογή Smartlog

Ρυθμίσεις δεκτών

20εφάπαξ

Ρυθμίσεις σε non-Leica δέκτες.

  • Ρυθμίσεις στον δέκτη του χρήστη για σύνδεση στο δίκτυο SmartNet Greece
  • Έλεγχος / εγκατάσταση των απαραίτητων αρχείων *

*Σύστημα Συντεταγμένων, Κάνναβος Διορθώσεων, Γεωειδές

Αναλυτική περιγραφή των υπηρεσιών που αναφέρονται στα συμβόλαια υποστήριξης METRICA
Ρυθμίσεις σε non-Leica δέκτες: Δημιουργία ρυθμίσεων στον δέκτη για σύνδεση στο δίκτυο SmartNet Greece και έλεγχο / εγκατάσταση των απαραίτητων αρχείων για όποιους δέκτες διατίθενται (Σύστημα Συντεταγμένων, Κάνναβος Διορθώσεων, Γεωειδές). Οι ρυθμίσεις λαμβάνουν χώρα από τεχνικό προσωπικό στα γραφεία της METRICA. Σε αντίθετη περίπτωση ο χρήστης πρέπει να επικοινωνήσει με την εταιρία που αγόρασε τον δέκτη ή να συμβουλευτεί τις αναρτημένες οδηγίες στην ενότητα «Συχνές ερωτήσεις».  Οι ρυθμίσεις των δεκτών δεν γίνονται τηλεφωνικά.     
SmartNet CCP: Ετήσιο συμβόλαιο τεχνικής υποστήριξης για το δίκτυο για όλους τους χρήστες. Περιλαμβάνονται 5 δωρεάν επιλύσεις το χρόνο και δεδομένα RINEX / VRINEX 1 ώρας το μήνα για να πραγματοποιήσει τις επιλύσεις ο χρήστης και πρόσβαση στην εφαρμογή Smartlog.     
Metrica CCP: Ετήσιο συμβόλαιο τεχνικής υποστήριξης για χρήστες με όργανα (GPS/TPS) Leica Geosystems AG. Περιλαμβάνει υποστήριξη σε θέματα που προκύπτουν από τη χρήση του εξοπλισμού όπως οδηγίες για λήψη δεδομένων, υποστήριξη λογισμικού LGO, κ.α. καθώς και ότι περιλαμβάνεται στο SmartNet CCP.

ΔΩΡΕΑΝ προσφερόμενες υπηρεσίες:

  • Δωρεάν Τεχνική Υποστήριξη μέσω ηλεκτρονικής επικοινωνίας (e-mail) για όλους τους χρήστες. Αποστολή αιτημάτων στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Εξυπηρέτηση εντός 24 ωρών.
  • Δωρεάν ενημέρωση για την κατάσταση του δικτύου ανά περιοχή.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 28 15 440.
CCP
  

0
0
0
s2smodern